Onsdag.

Jaha.. onsdag idag, shit va dagarna flyger förbi! Har tappat dagsräkningen lite nu när jag har varit hemma sen i fredags.. dagarna som flyter ihop lite =)

Var hos sjukgymnasten igår, gick välrätt bra tror jag. Gjorde ont som fan och ännu ondare idag men det ska väl vara så antar jag. Första gången jag blir "lagad" med tejp iaf.. haha. Hon tejpade nästan hela min rygg för att ge stöd och värme. Funkade väl rätt bra men jag är överkänslig mot limmet på många tejper så på natten när vi skulle sova fick älsklingen dra bort det (fast jag skulle ha haft det i nån dag) för jag stod inte ut med kliandet. Kan ju säga att jag inte har många hårstrån kvar på ryggen nu =) Fyy ytusan va det satt.. trodde skinnet skulle lossna när han drog. Skrek som en stucken gris och stackars India blev jätte upprörd och skällde och morrade på husse. Hon trodde nog kan skulle ha ihjäl mig =) Var tvungen klia henne en stund så hon blev lugn igen. Är fortfarande helt röd på ryggen men det beror nog på överkänsligheten skulle jag tro, men det ser som rätt kul ut med en stor röd ruta på ryggen =)

Idag har det inte hänt mycket, gick en promenad i det underbara solskenet. Sen har det bara varit lugnt, fixat lite med tvätten och nu har vi just sett Luft slottet som sprängdes. Shit pommes villken bra film! Är nog en av mina favoriter nu.

Nä nu blir det sängen!

Kramkram

Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0