Vilo söndag

Idag har det varit en riktigt riktigt lugn dag. Steg upp sent, käkade frulle och duschade sen gick jag ut och satte mig i solen en stund. Sen gick jag in och slöade i soffan en stund innan jag tog datorn och la mig i sängen och kollade på hollywood fruar och halv sov. Himla skönt!
Har haft ont i ligamenten i magen igen men inte lika farligt som förra gången tack och lov! Skönt att bara vara hemma och göra ingenting då.

Nu är det middag som gäller, blir stuvade makaroner och köttbullar. Smaskens!

Imorgon fyller älsklingens ena lillasyster år så då ska vi fira henne och så ska jag till sjukgymnasten också.. annars blir det nog en lugn dg imorgon också.

Kram

Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0