Teknikens hus!

Haha.. fy fasen va kul vi har haft idag! Jag, älsklingen, min lillasyster och en kompis till henne drog iväg till teknikens hus.. och man blir ju definitivt som en 5-åring igen! Himla kul att springa runt och pilla och titta på allt =)
Kom fram till att det är ca 13 år sen jag var där sist!
Nu är jag dock heelt slut.. har massa ont i fötterna och ryggen efter att ha gått omkring så mycket så det blir att slöa på soffan resten av kvällen. Är ju farmen ikväll.. hade varit grymt kul att fara dit och härja men det går ju inte riktigt när man är gravid. Eller har ont i ryggen heller, man blir ju runt knuffad som en pingpong boll där borta så jag skulle nog vara helt mörbultad efter en kväll där. Så det blir dejt med soffan.. får se om älskingen åker till farmen eller om jag får ha honom hemma =)


    
Vi gjorde papper och små lådor på tekniken hus =)

    
Nu ska jag mysa i soffan med godis och en trött vovve.


Måste försöka filma magen nån dag när lillen härjar för nu ser det ut som nån försöker bryta sig ut genom magen när han sparkar och har sig =)

Nä nu ska jag se färdig på formel 1.

Ha en bra lördag kväll allihopa!




Kommentarer
Postat av: Miii

hehe vad roligt med teknikens hus :) som sagt, längesen man var där! jaa filma magen, skulle va superkul o se när han härjar på där inne :) kramar

2010-06-12 @ 22:32:44
URL: http://miiimary.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0