S E M E S T E R!!!

Fii faan va härligt! Nu ska jag bara njuta! Ska bli så underbart! =) Timmarna på jobbet sniglade sig verkligen fram.. är ju alltid så när man verkligen längtar efter att dagen ska ta slut.

I morgon ska jag bara till sjukgymnasten och sen blir det nog bara att vila och må gott, känner att kroppen behöver vila sig lite. Har som ont i magen av och till sen tidigt imorse, jobbigt.

Kom ju ihåg att jag har glömt att visa hur det blev när jag satte upp rullgardinen, så här kommer en bild på det.

Grymt skönt att det blir helt mörkt när man ska sova!

Nä nu ska jag ta och mysa med min älskling och fira min semester =)

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Miii

gud vad skönt gumman!! :) njut nu av ledigheten ordentligt och hoppas magen blir bättre snart! kramar

2010-06-07 @ 09:40:57
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: tessi

Jag saknar dej redan på jobbet, så det kommer bli tungt det här. Tur jag bara har två veckor kvar!:)

2010-06-07 @ 17:08:59

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0