Nonstop cookies

Vakande i natt av att jag hade grymt ont i halsen.. nooo! Jag orkar inte vara förkyld nu. Känns iaf lite bättre nu men jag är verkligen svin seg. Och så har jag grymt ont i ryggen. Så idag har jag inte gjort mycket.. var iväg till sjukgymnasten på förmiddagen och sen har jag bara legat på soffan och vilat.
Men nu har jag tagit tag i mig själv och gjort smeten till nonstop cookies!! Har aldrig provat de receptet så det ska bli rikitigt spännande! =)
Smeten ska stå i kylen i en timme nu och sen ska den klickas ut på ett bakplåts papper och sen in i ugnen.
Var ju självklart tvungen att smaka lite på smeten och den var sååå god! =) Så jag har höga förväntningar på det här receptet!

Imorgon är vi bjudna på grillning men vi får se om jag orkar fara på det. Är ju så jäkla gott med grillat så jag kanske ligger i sängen hela dagen fram tills vi måste åka.. då borde jag ju orka med att grilla lite =)
Sen ska nog alla ut på farmen men jag drar såklart hem. Vägar gå runt där och bli knuffad och trampad på.. speciellt inte nu med tjock magen =)

Börjar vara hungrig nu också så jag hoppas min älskling kommer hem snart.. då blir det fiskpinnar, potatis och spenat. Rätt nyttigt och bra iaf =)

Hihi..nu ringde min älskling just.. han ska bara springa in och köpa piggelin till mig och så kommer han hem sen =) Gott med piggelin när man har ont i halsen!

Nu ska jag sluta gnälla och svamla!

Hoppas ni har en fin dag!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Måste också köpa piggelin för min hals..



Kan du inte lägga upp receptet på nonstop-cookies? Vart grymt sugen på det!! =)



Ha det bra och vila nu! Kraaaaam!

2010-06-18 @ 20:10:26
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Tessi

Lyxigt med Piggeliiiin=)

2010-06-18 @ 22:27:02
URL: http://tjassie.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0