Måndag

Happ.. måndag idag. Vi har inga planer alls idag, jag har varit till sjukgymnasten och så var jag och köpte nässpray pch lämnade igen filmen vi hyrde igår. Har hunnit med en power nap på soffan nu också.. himla skönt! =) Har varit så sjukt trött senaste dagarna så jag hoppas att det vänder snart.

Igår gjorde vi inte heller så mycket.. donade på lite hemma och på kvällen var vi och såg lite race, dock blev det avbrutet efter bara en liten stund för att farbror blå var på väg så då for vi hem och såg film och käkade snarra =) Var ganska skönt att det blev avbrutet för det blåste en massa och var riktigt kallt.

Vi har funderat på att försöka ta oss till Ikea nåndag i veckan men vi får se hur det blir med det.. är ju som dags att inhandla allt vi behöver till bebisen! Vagnen har vi ju fått nu och bilbarnstolen är påväg och så ska vi bara måla spjälsängen så har vi den klar. Men det är ju rätt mycket mer man behöver =)
Skulle vara skönt att få det bort gjort men jag har ganska ont i höften nu så jag vet inte om jag orkar gå så mycket. Fast det kan ju bli värre också så det är lika bra att göra det så snart som möjligt ändå känns det som.
Sen är det ju himla kul att fara dit =) Älsklingen får väl skjutsa mig på en vagn i värsta fall.. hihi.




Kommentarer
Postat av: Miii

ååååh ikea! :) vill också dit!! tusan åh, måste fa dit nån dag! kul och inhandla allt till bebben juh! :) han kommer ju ganska snart ändå! KRAM

2010-06-28 @ 20:27:54
URL: http://miiimary.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0