Lördag

Usch vilket skitväder det är idag! Grått och regnar.. typiskt när det äntligen händer nånting i Boden. Det är V75 trav och så är det after trav på farmen och butikerna i stan har visst också festat till det har jag hört.
Vi ska inte fara och kolla på travet iaf men nu ska vi iväg och grilla hos några kompisar till älsklingen. Tur att dom har tak på altanen där dom ska grilla =)

Är fortfarande förkyld och hängig men jag tänkte följa med och äta iaf.. men nå fest eller sånt blir det inte. Har ju såklart fått öroninflammation också.. som vanligt när jag är förkyld.. sjukt jobbigt. Så jag far omkring med en bomulls tuss i ena örat =) Funkar faktiskt rätt bra.. stänger ute lite ljud och så blir det lite varmt och det hjälper ganska bra mot smärtan. Sen att det ser rätt lustigt ut skiter jag i =)

Usch va jag tycker synd om dom som måste vara ute på travet i det här vädret! Min stackars pappa och min lillasyster måste stå ute och grilla hamburgare för trångfors if. Hoppas dom inte behöver stå så länge!

Tror jag ska hyra en film och köpa lite snarra när jag far hem från grillningen och mysa ner mig i soffan med en filt. Det känns som en grymt bra plan!

Haha.. älsklingen försökte få ut India för att hon skulle kissa innan vi far.. det gick mindre bra.. hon stod bara på bron och tittade och vägrade gå ut i regnet =) Sötnosen.

Nu måste vi fara..

Hoppas ni har en bra lördag trots det pissiga vädret!


Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0