Fredag

Nu har jag bara 2 dagar kvar att jobba.. sista dagen är på söndag! Iiihhh... känns jävligt nice men samtidigt lite skumt.. vad ska jag göra hela sommaren liksom??! =) Man är ju så van att alltid ha jobbet att gå till. Men det ska bli så underbart att få ta det lugnt pch vila och bara göra det jag känner för och orkar. Känner att det börjar vara ganska tungt nu.. och svårt att andas när lillskiten trycker på lungorna.. haha.

Har fått mejl från Tyskland och barnvagns leverantören och dom har fått våran betalning nu och med lite tur så kommer vi få vagnen om ca 1-2 veckor! Stämmer det så har det ju gått sjukt fort! Men jag ska ställa in mig på att det tar längre tid så jag inte blir besviken =)

Har tydligen rätt lågt blodvärde nu.. hade bara 112 nu sist vi var och det känns verkligen! Shit pommes va trött jag är! Men vi ska ju tillbaka dit om knappt 2 veckor så då ska dom kolla igen. Tills dess har jag tänkt försöka sova bättre, äta bättre och hjälper inte det får jag väl börja äta mer järn tabletter.
Tänkte om jag försöker komma i säng vid 22-23 tiden och stiga upp vid 9-10 och ta en power nap på eftermiddagen och så äta mycket broccoli och annan järnrik mat så borde det ju bli bättre. Och så ska jag försöka dricka mindre mjölk så järnet tas upp bättre.

Nä nu ska jag sluta svamla och ta och göra mig några leverpastej mackor med apelsin juice till =)

Ha en bra helg allihop!

Kram

Kommentarer
Postat av: Marielle

Ah va jag saknar Arboga leverpastej!!!!! GRRRRR

2010-06-04 @ 23:26:29
URL: http://marli,blogg.se
Postat av: Tessi

hehe sötmarre=)



Jag köpte hem Jordgubb/Lime juicen vi provade på jobbet, men den var inte lika god nu, inte i närheten lika sur.

2010-06-04 @ 23:31:07
URL: http://tjassie.blogg.se/
Postat av: Miii

förstår att det kommer bli lite konstigt utan jobbet för dig, men skönt och bara göra det du vill och kan och orkar :) toppen skönt juh! vi får ha mycket tjejkvällar också!! :)

hoppas ditt värde går upp, jo du får äta järnrikt plus tabletter :) KRAM.

2010-06-05 @ 11:04:53
URL: http://miiimary.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0