Fredag

Guud vilken seg dag det här har varit/är!! Steg upp och for på min lillasysters skolavslutning.. hon gick ju ut 9:an nu! Hur blev hon så stor?? Efter det for vi hem till mamma och pappa och fikade och sen for jag hem. Och resten av dagen har jag bara tvättat och slöat på soffan. Har inte gjort många knop direkt. Men ibland är det skönt att ha såna här dagar.. även om man blir sjukt uttråkad =)
Har iaf snart tvättat upp hela vårt gigantiska tvättberg.. grymt skönt att allt är rent och fräscht.
Skulle behöva dammsuga och dammtorka också men jag tappade som all motivering efter i onsdags då vi hade en dammsugar försäljare här.. fy fan va jag vill ha en ny dammsugare! Dock har jag ingen lust att köpa den han hade med sig.. den kostade 45000kr! Fast det var sjukt bra och jag vill verkigen verkligen ha en sån men jag skulle aldrig betala så mycket för en. Men vi måste nog snart köpa en ny iaf.. dock blir det ingenn sån dyr sak. Den lilla röda som jag har nu har jag haft i några år nu så den har väl snart gjort sitt.
Skulle iaf vilja ha en med vatten istället för påse..

Fy fasen vilket tråkigt inlägg det här blev.. nåja. Händer väl nånting mer spännande i helgen hoppas jag =)

Ha en bra fredag allihopa!



Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0