Fölbebis!

Har sett en alldelens nykläckt liten fölbebis idag! =) Så vansinnigt söt!! Den hade kommit till världen runt 5-6 i morse så han var väl runt 12 timmar gammal när vi fick komma och titta på honom =)

Och igår var det midsommarafton, vi var här och grillade och myste på och det var riktigt trevligt! Vi hade ju himla tur med vädret.. strålande sol och varmt och skönt. Dock blev vi gooode sena med middagen.. vi hade planerat att börja grilla vid 18 tiden men jag och Tessi satt och surrade och glömde bort att börja med pottegratängen så vi åt inte förens vid 20.30 tror jag klockan hann bli =) Så kan det gå..
Men det var så sjukt gott.. jag och älsklingen grillade oxfilé och så hade vi pottegratäng och svampsås och pepparsås till det. Huuur gott som helst! Sen gjorde jag en midsommartårta men marängbotten med mosade jordgubbar och vit choklad mousse. Kan lova att den försvann fort.. vart inte en smula kvar =)
Sen var vi ute och åkte lite bil.. jag vart ju självklart chaffis, och inte på min egen bil så det var läskigt. Är så rädd att råka sätta sönder andras bilar men det gick bra så såhär i efterhand var det väl lite kul! Har ju iaf kört en riktigt race bil nu.
Så vi hade det riktigt trevligt.. förutom en otrevlig incident senare på natten. Men fram tills dess var det kanon!
Tack allihopa för en härlig kväll!

Idag har vi inte gjort ett skit typ.. varit in till stan och lämnat en bil och sen har vi bara varit hemma och slöat. Men det blev ju himla sent i natt så det var välbehövligt med en slappar dag.

Haha.. just ja.. när vi kom hem i natt så såg vi att vi hade glömt stänga och låsa ytterdörren till stor huset. Grymt klantigt!!

Nu ska vi slöa lite mer innan det är dags att krypa ner i sängen.


Kommentarer
Postat av: Akselnikita

I like your website alot...its lots of fun...

2011-11-07 @ 07:25:51
URL: http://akselnikita.blogmedics.com

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0