Barnvagnen har kommit!! =)

Haha.. att man kan bli så glad och uppspelt för en sån sak =) Satt i soffan och sorterade papper och väntade på att dom skulle ringa från posten när jag ser en stor postbil köra in vid stora huset.. och det var vagnen dom kom med. Kan lova att vi var gooode snabba på att packa upp den och sätta ihop allting =) Den känns riktigt bra och stabil.. lite tung bara kanske men man vänjer sig ju. Vi är ju inte direkt vana att köra runt en vagn. Den verkar då vara lätt körd och så, är ju bara när man ska in och ut med den i bilen som det blir lite tungt.



Svårt att ta bilder på den men ni ser ju på ett ungefär =)

Är jättenöjd med färgen på den också! Mycket finare i verkligheten än den var på hemsidan där vi beställde den.
Känns grymt overkligt att det ska ligga en liten bebis där om typ 2 månader! =)
Börjar längta ganska så mycket nu kan jag lova.

Nu måste vi bara fixa spjälsängen och så fara till Ikea en sväng och inhandla lite stuff där och sen är det bara vänta tills vi får använda allt..

Just ja.. är ju rätt länge sen jag la upp en magbild också.. nu är vi i vecka 31+1.


Börjar vara ganska tjock nu =)

Var ju hos barnmorskan igår på kontroll.. allt var bra men lillskrutten ligger lite fel. Han ligger snett.. nästan på tvären. Men det gjorde tydligen ingenting nu.. han har några veckor på sig att vända sig rätt innan dom börjar bråka med mig och försöka vända honom. Har känt mycket bök och stök därinne senaste veckan så jag tror nog att han är på väg att lägga sig rätt själv snart. Än så länge har han ju ganska gott om plats.

Nä nu är det slappa på soffan och samla energi inför imorgon som gäller!
Kommer bli en kanon dag imorgon känns det som.. grilla och äta gott med underbara vänner.. kan inte bli mycket bättre! =)



Kommentarer
Postat av: Cissi

Jätte-fin vagn!! =) Och jätte-fin mage! =)



Jag veeeet..det går verkligen inte att föreställa sig det..känns som att jag nyss var där och fixade ihop vagnen..och nu blir han sex månader nästa fredag..helt sjukt!! =)



Kraaaaaaam!

2010-06-24 @ 20:36:19
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Lina

Oooh tjusig vagn, där kommer nog bebisen ha de bra :) Vår vagn är också rätt tung att lyfta in i bilen.. får jag fler barn ska jag nog köpa en sån där trehjulig sak :)



Fin mage!



Kram

2010-06-24 @ 21:10:35
Postat av: Hannah

Hejsan Mia!

Ville bara meddela dig att jag har hittat din blogg :P Vad roligt att se hur många dagar det är kvar och följa er resa :) Väldigt fin vagn har ni fått också. Hälsa med dig!

//Hannah.G

2010-06-24 @ 21:46:53

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0