Uppe med tuppen..

Jäklar va konstigt det känns att stiga upp såhär tidigt =) Har inte gjort det på himla länge nu..

Fasen va söt India var igår kväll när vi skulle sova. Hon sover alltid med en av mina skor på sin bädd, men igår hade jag stängt dörren till sovrummet efter att vi lagt oss för att kylan från ac:n skulle stanna kvar. Efter en stund stod hon och pep vid sovrums dörren och ville gå ut, jag trodde att hon var hungrig och ville gå och äta (som hon alltid gör på nätterna men hon ville bara gå och hämta en sko att sova med =) Så jäkla söt.. har ingen aning om varför hon har den här idén om att sova med mina skor men det är ju som gulligt.

Nu ska jag ta och göra mig klar för att åka och sy ut (!!!) min klänning till bröllopet.. ska försöka få ut India också innan jag lämnar henne hos mamma, men jag är tveksam till att hon vill vakna och gå ut.

Hoppas ni får en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej =) Allt bra?

Är du tävlings intresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara att radera den hära kommentaren eller nå:)



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-07-19 @ 14:34:20
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Jennie ♥

Hej tjejen!

Hoppas allt är bra med dej?

vill du ha en mer personliagre bloggdesign hjälper jag dej gärna!



Du får jättegärna vara med i min frågestund på bloggen - alla som är med blir länkade :)

(men om du inte tycker om att jag gör reklam för de, så ber jag om ursäkt)



kram,

Jennie

2010-07-19 @ 15:26:21
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0