Tisdag

Idag strålar solen och jag ska lägga mig på gräsmattan och bara njuta! =)
Vaknade halv 9 imorse och var helt utvilad trots att vi var ute och åkte bil rätt länge.. vi var och kollade på sommarstugor. Inte för att vi ska köpa nån men det är ju kul att kolla.

Läste kommentaren om hummern.. Det ska vara färdigkokt hummer. Jag brukar köpa dom där färdiga frysta för dom är billigare =) 

Imorgon ska vi till barnmorskan på kontroll.. hoppas att lillen ligger bättre nu! Sen blir jag gräsänka från onsdag och över helgen. Älsklingen ska till Norge på nån bilgrej.. Uhuu =(
Tur jag har India.. så vi klarar oss nog.

Väntar på att tvätten ska bli klar nu och sen ska jag gå ut och lägga mig.

Hoppas ni har en  fin dag i solen!


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag, Ozzy och Loka får komma och hälsa på er då! :)vi kan ha myskväll :)

2010-07-07 @ 22:41:29
Postat av: Emma

Jag, Ozzy och Loka får komma och hälsa på er då! :)vi kan ha myskväll :)eller mysdag :)

2010-07-07 @ 22:42:01

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0