Söndag

Igår var älsklingen ut och festade och jag och India hade mys kväll =) Jag hyrde en shoppoholics bekännelser.. den var faktiskt ganska rolig! Sen låg jag och kramades med India ganska länge.. världens mysigaste vovve =)
När älsklingen kom hem så hade vi gått och lagt oss för länge sen och India blev jätte rädd när hon hörde sin husse på bron. Stackars liten blev alldelens hysterisk.. vrålade rakt ut och ville inte ge sig. Hon måste ha sovit djup så hon inte hörde att han kom in på gården. Så vi fick "trösta" henne lite så hon lugnade sig och kunde somna om.. hihi.

Idag har vi inga planer men jag är sugen på att göra nånting iaf.. är så himla less på att vila nu! Fast det verkar ju funka bra mot värkarna iaf.. dom är mycket mindre jobbiga nu! Himla skönt..


Falskt larm.. ingen bebis på gång än =)

Kanske man skulle åka till förrådet och hämta kartongerna med bebis kläder och kolla om det är nånting vi behöver.

Fast det jag helst skulle vilja göra är att tok shoppa!! Sitta och bara kilcka hem massa fint från nätet =) Finns knappt nå bättre än att få hem paket.. hihi. Man skulle ha haft några miljoner att sätta sprätt på =)

Nä.. kanske gå ut i solen lite?

Kram


Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0