Shopping, häng och film mys!

Idag har varit en himla bra dag! Har träffat och umgåtts med vänner och strosat runt på marknaden och sen satt vi och surrade hur länge som helst och käkade strips =) Nu ska jag snart iväg på bio med mami!
Älsklingen är ju på svensexa så då passar jag på att umgås en massa med folk då.. inge kul att vara själv ju!
Får bara lite dåligt samvete att lämna India själv men hon är ju som aldrig själv annanrs så hon klarar nog en stund själv alldelens galant =)

Köpte svinsöta mjukisbyxor till bebisen på h&m idag.. 2 pack för 79kr! Och så blev det bebis mössor, armband till bröllopet och foundation också. Och 14(!!!) par sockar för 100kr på marknaden! Värsta bra för jag har knappt några hela sockar.





Sen tog vi en supergod milkshake på Opalen också.. helt underbar! Nästan i klass med milkshaken på six flags i USA.. fast den är verkligen svårslagen, definitivt den godaste milkshaken jag någonsin druckit!! Men näst bäst får duga också =)

Åhh.. jag är såå glad idag! Har ju bara varit hemma senaste veckorna och inte gjort nånting så att få träffa folk och ha kul idag gjorde verkligen underverk! Kommer vara helt slut ikväll men det är det värt =) Får vila hela dagen imorgon istället. Fast är det hyfsat väder så ska vi ta lite magbilder ute vid alder men jag gissar att det blir framåt kvällen med tanke på att älsklingen är ute och svirar ikväll =) Men det ska bli himla kul det också.. får vi till några bra bilder så ska jag framkalla iaf en på canvas duk och göra en tavla av den.. är ju kul att ha kvar som minne av tjockis magen!

Nu ska jag sluta svamla och plocka undan lite grejer!

Ha en toppen helg allihopa!

Kram


Kommentarer
Postat av: Mare

Hej gosgumman! Mmm va harligt med marknad och traffa kompisar. Jag sager ju det, det ar darfor jag har vanner.. for utom dem gar man under ibland. Och jag alskar verkligen Ryan men maste ha den dar braiga balansen mellan vanner o karlek! MYCKET VIKTIGT! Vet du hur mycket det kostar att framkalla foton pa canvas? Har 3 foton jag vill gora det men har aldrig gjort nat sant... nyfiken pa priser och vart gor man sant?

2010-07-24 @ 23:07:01
URL: http://marli.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0