Onsdag, V35

Idag är vi 35 fulla veckor! Det går så jäkla fort! Sen att det finns en risk att han kommer redan nästa fredag gör ju att man känner sig lite lätt stressad..
Har fortfarande inte slipat klart spjälsängen! Ska äta snart och sen ska jag ta tag i det. Tänkte ju göra det igår men då hade jag så ont i magen efter att bm hade tryckt och haft sig.
Sen har vi fortfarande inte fått bilstolen heller.. fast den ska komma senast nästa vecka har dom lovat! Så jag håller verkligen tummarna för att skit posten lyckas den här gången!!

Sen ikväll ska jag fara till Sara och hjälpa henne med bröllops pyssel.. ska bli jättemysigt att sitta och surra ett gäng och pyssla på =) Nu är det nära!! =)
Hoppas verkligen att lillen vänder sig själv eller att det går bra att vända honom för jag vill verkligen inte missa bröllopet! Hoppas man inte har så ont efter vändningsförsöket heller så jag orkar vara med på allt på bröllopet dagen efter. Dålig tajming säger jag bara =)

Nä.. nu ska jag äta och sen slipa!


Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0