Onsdag, V 36

Jepp.. idag är det 36 fulla veckor! Var till BM idag för att kolla hur lillskrutten ligger och han ligger helt fel fortfarande så på fredag blir det Sunderbyn och vändningsförsök. Känns inte alls kul.. fast en positiv sak är att vi får göra ett till ultraljud =) Kul att se när han har blivit så stor!
Kommer bli jobbiga dagar fram tills på fredag.. svårt att tänka på nåt annat nu.

Här kommer iaf en magbild!



Och så har bilstolen kommit idag!! Wiihoo.. äntligen =)
Den verkar himla fin och bra.. och så är den ganska lätt också vilket är grymt skönt!! Nog jobbigt att lyfta in och ut ur bilen ändå..

 

Så nu är vi förbereda och väntar bara in lillen =)

Ska strax åka in till stan till Magda och fira Emma.. lite försenat dock men =) Ska bli mysigt att sitta och surra med brudarna och frossa i tårta! Haha.
Sen måste jag hem och märka färdigt alla grejer som ska säljas. Ska ju ställa upp det kl 10 imorgon bitti.. hur fasen jag nu ska hinna göra klart det??! Men men.. det blir nog bra =) Hoppas verkligen att vi får sålt allt..


Nå.. nu ska jag klä på mig och fara iväg.


Kommentarer
Postat av: Cissi

Åh, vad skönt att den kommit..! =)

2010-07-29 @ 07:03:31
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Lina

nej va typiskt att han ligger fel fortfarande, men brukar inte de flesta vändningsförsök lyckas eller är det bara nåt jag fått för mig.. vad säger bm?



Det är inte lika kul att göra ul i slutet man ser inte lika bra, gjorde ett ul med Nova i v43(!).



Fin var den bilstolen :)

2010-07-29 @ 07:16:14

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0