Onsdag, V 33!

Onsdag idag.. vi har varit hos barnmorskan igen. Det gick bra, han låg rätt nu! =)
Fast än kan han ju vända på sig ett tag till men det känns skönt att han inte är på tvären längre och att han har hittat till rätt position nu iaf. Han hade huvudet långt ner i bäckenet men det var ju inte fixerat än. Men fasen va ont det gör när hon ska känna vart han har huvudet! Huvva. Trycker ju typ svinhårt på magen.
Och mitt blodvärde var mycket bättre också så det känns otroligt skönt! Nu var det uppe i 123 tror jag det var! För en månad sen var det nere på 112 så det har ju stigit ganska mycket =)
Känns himla bra att min taktik funkade så bra.

Efter barnmorskan var vi en vända på dollarstore och fyndade lite. Och efter det for vi hem och sov en stund. Är så grymt skönt att sova ett tag på dagen! Sen har vi inte gjort speciellt mycket.. var ut på Kusön och hämtade lite grejer och hälsade på älsklingens farmor och farfar.

Nu ligger vi och slöar i soffan och funderar på om man skulle hitta på nånting nån dag. Jag är sjukt sugen på att fara och fiska nånstans! Bara sitta på en campingstol och meta och mysa på =)
Meen vi får se vad som händer..



V. 33


En väska jag beställde från Nelly.
Dålig bild, den är mycket finare irl!


Beställde även en superskön amningsbh därifrån som jag redan har börjat använda =) Fast dem visar jag ingen bild på.. haha. Älsklingen blev dock inte så glad när han såg att jag hade köpt en väska också.. var ju så typiskt att det var han som tog in posten just då det hade kommit.. hihi. Han tycker att jag har nog många väskor! Men man kan aldrig ha för många skor eller väskor! Right?! =)

Nä nu ska jag äta kvällsmat och spela lite harpan och kramas med min älskling!

Kram på er.



Kommentarer
Postat av: Mare

Pojkar forstar sig inte pa vaskor och skor, det kan man ALDRIG ha for mycket av. Daremot skulle jag behova en storre garderob!!! Haha, oj va fin du ar Mia! :) Puss gumman

2010-07-08 @ 03:52:57
URL: http://marli.blogg.se/
Postat av: Cissi

Snyggaste magen alltså!!! =) Rund och go!!

2010-07-08 @ 05:02:40
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Tessi

Nä gud, inte kan man ha för mkt väskor!=) Och verkligen inte skor!! Å jesus vad magen växer, himla tjusig!!!

2010-07-08 @ 16:23:05
URL: http://tjassie.blogg.se/
Postat av: Miiii

näe precis, man kan inte ha för mycket väskor eller skor :) hihi! det kan man ju samla på till o med :) hihi! Jättefin mage du har gumman! skönt att ditt järnvärde gått upp också, perfekt! KRAM.

2010-07-08 @ 18:54:58
URL: http://miiimary.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0