Möhippa! =)

Idag har vi haft möhippa för fina Sara! En kanon rolig dag så jag kan lova att jag är heeelt slut nu =)
Först for vi och kidnappade henne och satte ögonbindel på henne och drog iväg till Älvsbyn där det ett litet flygplan stod och väntade på henne. Vi hade bokat in henne för en flygtur i ett ultralätt flygplan.. typ ett segelflyg fast med en motor. Så hon fick flyga iväg med det och ha en instruktör med sig och prova flyga själv också! Grymt cool.. skulle dock inte våga göra det själv, är alldelens för höjdrädd.. haha.
Sen efter det så blev det en korv på shell och sen vidare till Mjedsjön för en picknick pch lite bad.. hur mysigt som helst! Efter badet så blev det att mumsa på våfflor i idyllisk miljö. Skulle lätt kunna bo där!! Så otroligt vackert.

När vi var klara där ute så for vi in till stan igen och det blev bastubad och uppiffning =) Sen middag.. supergod taco gratäng med massa smaskiga tillbehör!
Efter middagen så kände jag att det var dags för mig att dra mig hemåt.. så trött i lilla (stora!) kroppen.
Men jag tror att Sara hade en kanon dag, jag hoppas det iaf för det är hon verkligen värd! Love you <3
Resten av gänget festar vidare nu och sen ska dom dra ut på farmen och svira ordentligt! =)

Jag har intagit soffan och planerar att ligga här och göra ingenting resten av kvällen och hela imorgon typ =)
Men jag är så himla glad att jag orkade vara med på den här dagen! Men det var ju inte så mycket springa runt utan mest sitta och mysa så det blev perfekt.


The bride to be blir utklädd och kidnappad =)


Flygplanet hon flög..



Underbar utsikt och miljö i Mjedsjön..


På sin tron..


Hela gänget samlat!


Nu ska jag äta daimglass och mysa i soffan med min älskling!


Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0