Lördag

Idag händer det nog inte så mycket.. har fortfarande lite halvjobbiga värkar så det blir till att ta det lugnt och vila idag också. Är ju bara sååå jäkla tråkigt!
Ikväll däremot så ska vi nog på kalas iaf.. älsklingens storebror fyller år så det skulle ju vara kul om vi kom iväg och gratta han =)

Skulle verkligen behöva dammsuga också.. skulle ha gjort det för flera dagar sen men jag har inte orkat. Och jag har ju mina tvångstankar när det gäller städning så älsklingen får inte göra det =) Fast om jag inte orkar göra det idag så får jag nog tillåta honom att göra det.. iaf bara dammsuga.

Längtar en massa till Nolia mässan också! Jag hoppas verkligen att vi kan ta oss dit.. älskar att gå och strosa runt och titta på alla grejer och äta en massa mat =) 7-15 augusti är det.

Igår kväll tog vi  oss iaf ut på en liten promenad.. har fått sjukpenningspapprena från fk så jag fyllde i dom och så gick vi till postlådan och postade dom och sen direkt tillbaka. Inte direkt en lång promenad men jag går ju så sakta nu så det tog ändå en stund =) India var jätteglad att få gå på promenad! Annars är hon ju ute hela dagarna ändå men bara på gården.. dörren står öppen så hon går in och ut som hon vill och hon har ju ändå drygt 13000kvm att springa på, och hon älskar att kunna gå så fritt.
Längtar tills bebisen har kommit ut så man kan ta vagnen och gå lång promenader! Har så dåligt samvete över att det bara blir korta promenader för India nu.

Nåja.. nu ska jag äta lite fil och flingor.. med lite socker på =) Mums!


Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0