Fredag

Idag har jag faktiskt varit lite duktig iaf! Jag har ringt till veckans allehanda och bokat ett bord där och så har jag varit ute i storhuset och kollat vad som ska iväg. Himla bra.. bara hoppas vi blir iväg med det också =)
Och så har jag betalat dom där jävla räkningarna.. usch och fy va tråkigt det är!!

Ska ta och lägga mig på soffan och läsa en bok nu tror jag.. måste vila lite. Så fort jag går mer än det man går inomhus typ så får jag så jävla ont i ena ljumsken och en bit upp. Fattar inte vad det är.. grymt irriterande är det iaf.
Är väl kanske lill skrutten som ligger och trycker på nånting när jag har varit igång lite.

Ska ta och packa väskan vi ska ha med oss till förlossningen snart också.. vet bara inte hur mycket man ska packa såhär i förväg.. för typ mjukisbyxor och sånt använder jag ju så det får man väl slänga ner precis när man far. Känns som allt man ska ha med sig använder man ju dagligen hemma.. men man kanske har tid att packa ihop allt när det väl är dags. Borde iaf köpa ett till par av mina favvo mjukisar =)

Nå.. nu ska jag vila!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Tänk på att ha några ombyten..det är ganska skönt att få på sig fräscha kläder..även till din kille! Jocke hade för lite med sig och han tyckte det var jobbigt! =)



Kraaaaaam!

2010-07-23 @ 15:34:16
URL: http://lillohman.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0