Faderskaps jox!

Idag ska vi upp på kommunen och skriva på papper och intyga att älsklingen är pappa till våran bebis. När man inte är gifta så måste man göra det.. är man gifta så antar dom att mannen är pappa =)
Känns bra att få det avklarat nu iaf.., vi har glömt bort det så länge! Man kan ju göra det efter att bebisen har kommit men det känns gormigare att dra med sig en nyfödd dit. Bättre att göra allt klart innan.

Tänkte gå upp till mormor en sväng innan mötet på kommunen också. Var länge sen jag var där så jag har lite dåligt samvete..

Börjar bli nervös för bröllopet också..hihi.. och jag ska ändå "bara" vara brudtärna =) Kan tänka mig att Sara är riktigt nervig.. hihi. Har smort in mig med bus kräm nu imorse och jag ska göra det nån gång till innan lördag så jag har lite färg på kroppen iaf!

Nä nu måste jag göra mig klar.. vi måste åka om ett tag.


Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0