Dagens middag =)

Haha.. som jag vräker i mig mat hela dagarna kanske jag skulle ta och göra en mat/bak blogg av det här =)
Nä då.. har för dålig fantasi för det!

Har iaf hakat upp mig på grillad karré (grillad med kol och hickory spån) bulgur sallad eller klyftpotatis och grillad majs med svampsås eller tzatsiki.
Så ikväll blir det grillad karré, bulgur sallad, grillad majs och tzatsiki! Yummi!! =)

Måste säga att jag är så jäkla nöjd med färgen på mitt hår nu.. trivs så himla bra i riktigt mörkt hår.. hade inte färgat det på länge så det hade blivit alldelens för ljust! Skämmes!

Och så beställer jag fint väder nu!! Hör mig väder gudar.. resten av veckan ska jag ha strålande fint väder!! Vill ju kunna ta gravid bilderna nu.


Kommentarer
Postat av: Miiii

ja vi får hoppas på bra väder, men de verkar ska bli dåligt :/ men vi håller tummarna! :) kram

2010-07-27 @ 17:49:22
URL: http://miiimary.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0