1:a Juli

Shit va fort det går nu, det är redan juli! Snart är det augusti och då kan lillen komma närsom helst =)

Igår var en super lugn dag.. gjorde absolut ingenting! Var helt knäckt efter ikea =)
Känner mig lite seg idag också.. men men.. nu måste vi ju inte flänga runt nå mer heller. Allt är avklarat =)

Idag, eller rättare sagt ikväll ska vi äta middag på bränna med ett gäng kompisar. Ska bli jätte trevligt! Fram tills dess blir det nog bara att ta det lugnt och sitta i soffan och spela harpan =)

Igår när jag kollade runt efter coola bebiskläder så hittade jag en svinbra sida men jätte coola t-shirts för både vuxna och barn. Ska absolut beställa därifrån när jag har blivit smal igen. Tyvärr var bebiskläderna ganska stora.. minsta storleken var från 6 månader, men när lillen har blivit så stor ska han absolut få massa t-shirts och bodys därifrån =)

bt079_XIT10076_pbt082_bbt052_w

Visst är dom coola =) Finns hur mycket som helst där!
Hittade på den här sidan.

Har tänkt beställa några t-shitar till mig själv och till älsklingen också därifrån sen. Funderar på att köpa en väska därifrån också som jag kan ha som skötväska, den som förljde med vagnen är ganska liten så om jag tycker att den blir för liten efter ett tag så blir det kanske en därifrån istället. Mycket billigare än att köpa en "riktigt" skötväska.. dom är ju svinit dyra!

Nä.. nu ska jag få lite frisk luft och lite lunch! Och så måste vi handla mat också.. suck.

Ha en bra dag allihopa!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Beställ nu för hux flux så är lillen 6 månader ;) ;)

2010-07-01 @ 19:25:02
URL: http://lillohman.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0