Vilo dag igen..

Blir att bara vila idag också.. måste verkligen bli frisk nu. Ska vara hemma från jobbet fredag, lördag och söndag och så håller jag alla tummar för att jag är frisk tills på måndag! Helt stört att så fort jag rör mig mer än bara inne så får jag feber. Skumt.

Nåja..

Haha.. just ja! Skulle ta en penicillin tablett kl 5 imorse (ska ta dom med 8 timmars mellanrum) så jag hade ställt alarmet på mobilen och när det ringde fattade jag verkligen ingenting! Kom iaf tillslut på att det var meningen att jag skulle ta en tablett men mitt i mitt virriga tillstånd så lyckades jag ringa till mamma också =) Trodde jag hann lägga på innan det gick fram nån signal men icke det.. fick ett mess av henne där hon undrade vad om det hade hänt nåt när jag ringde den där tiden.. Oops =)

Ja.. ska väl slå på nån film och ligga på soffan och försöka bli frisk!

Kram

Kommentarer
Postat av: Abdullahinicole

This is a very good site. Thank you.

2011-02-18 @ 20:26:22
URL: http://abdullahinicole.blog13.com

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0