Snöstorm!

Ja inte har jag så stor lust att gå ut idag om man säger så. Typiskt att det ska vara snöstorm idag när jag har massa saker inplanerade =)
Först stöka på hemma, sen ska jag till läkaren. Efter det blir det en sväng på stan med älsklingen, sen funderar vi på att fara och sätta oss i bubbelpoolen på badet, sen middag och sen tjejkväll! =)
Känns som en bra dag förutom läkar besöket då.

Shit pommes va jag har drömt skumt inatt, herregud, ibland kan man ju tro att jag skulle behöva proffisionell hjälp =) Grymt flummigt.

Imorgon ska kanske jag och Sara fara till Piteå och kolla klänningar till bröllopet, om det nu inte är snöstorm imorgon också.
Får ha koppel på India idag så hon inte blåser bort =)

Nu är det dags för lunch!

Kram

Kommentarer
Postat av: Pederthale

Hi! Your site appeared very useful to me. Excellent work, thanks.

2011-03-24 @ 17:24:26
URL: http://pederthale.blog13.com

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0