Puuh..

Shit pommes va trött jag har varit och fortfarande är idag! Trodde jag skulle somna i kassan alltså.. hade ju varit snyggt =)
Och när jag kom hem så väntade såklart en maaasssaa städning. Suck. Har iaf tagit tag i en del så nu är det som bara dammsuga och skura kvar.
Imorgon blir det nog inte en lugn stund heller, först på dagen ska vi ha kalas med Magnus familj och släkt, sen på kvällen så ska vi ha gemensam födelsedags fest. Jag hoppas verkligen att jag hinner med en power nap inna festen..
Sen på söndag så kommer min familj och släkt, huj huj va slut jag kommer vara söndag kväll. Värsta sociala helgen. känner mig dessutom inte helt frisk än heller.. men fy fasen va kul det ska bli ändå =)

Vi ska ha en choklad fontän på lördag kväll och så funderar vi på att kanske köpa nån smörgåstårta men vi får se om vi hinner med den.

Garderoben har då nästintill blivit klar, känns himla bra. Nu håller älsklingen på att sätta upp dörren till sovrummet också. Sen blir det sääängen! Ska blin så stört vskönt att få sova, hoppas verkligen att jag kan sova ordentligt i natt bara. Har sovit himla dåligt några nätter nu så jag behöver verkligen sömn.
2 panodil innan man går och lägger sig brukar göra susen när kroppen är lite skum så jag tror jag ska prova det knepet ikväll.

Åh va kul det ska bli i helgen.. wiii =)

Natti natti

Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0