Brrr... usch va kallt!

Aahhh.. jag hatar kylan! Kan det inte bli sommar nu snälla!! Iskallt inne på jobbet också, grymt irriterande.

Var ju till Piteå med Sara i torsdags och vi hittade min tärna klänning! =) Så den är beställd nu.. himla fin är den.
Sen var vi självklart tvungna att strosa lite på stan och kika också och ta en fika. Hittade 2 par leggings på Gina som jag köpte, supersköna var dom nu måste det bara bli varmt/varmare så jag kan använda dom. Är ju inte så sugen på att ha sånt på mig när det är mellan 20 och 25 grader kallt!

Idag blir det fullt upp hela dagen.. först jobbar jag till kl 15 och sen är det hem och taktik vila och fixa till sig och sen har Sosso 30-års fest. Ska bli himla trevligt! Ska försöka hinna upp till Magda också för hon fyller också år och ska ha fest. Om hon nu inte är för bakis från igår.. hehe =)

Nä.. nu måste jag göra mig klar för jobbet och sen är det bara klä på sig så man ser ut som en michelin gubbe så man vågar sig ut.

Hoppas ni har en bra helg!
Kram


Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0