Baka, städa och bygga garderob.

Det är vad jag har pysslat med idag. Eller det är ju mest (bara) älsklingen som har byggt på garderoben, men jag har hjälpt till lite iaf.
Har bakat daimrulltårta och sockerkaka i långpanna, hade tänkt baka bullar också men jag orkade fasen inte =)
Blir att köpa en butterkaka istället tror jag..

Har skruvat ihop sidobordet som söta Marie och Adam köpte till oss när dom var på ikea, och ställt upp skrivaren och sånt jox på det så nu ser det lite mer städat ut.
Fast just nu ser det ut som ett riktigt bomb nedslag här med massa grejer överallt. Har äntligen orkat packa ner julsakerna så dom står i kartonger mitt på golvet och så ligger det kartong från garderobs dörrana överallt eftersom att lilla India har slaktat dom (hon ääälskar att riva sönder kartonger).
Nåja.. får satsa på att storstäda på fredag för då borde det vara färdig stökat här med garderobs bygge och allt.
Allt måste vara klart och fint tills i helgen när vi kommer ha fullt med folk här både lördag och söndag.

Well well.. nu blir det snart sängen för mig, ska bara plocka undan lite kartong bitar först.

Sov gott!

Kram

Kommentarer
Postat av: Miii

skönt o få till en garderob för er också! :) och du har fått upp lillbordet nu, hihi va bra! :) skönt o få mer och mer ordning! de längtar jag efter här också haha.. nu e det kaos.. :)

2010-01-21 @ 09:42:50
URL: http://miiimary.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0