10-01-16

jäklar anamma, idag har jag faktiskt varit ut utanför huset! Har segat på hela dagen men ikväll när älsklingen skulle fara till Johnny så följde jag med! Stannade dock inte så länge men en stund iaf =) Wiihoo!
Nu kanske jag är typ frisk.
När jag kom hem så värmde jag en billy's pizza och jäklar va gott det var!
Nu ligger jag och India på soffan och slö tittar på rocky balboa, myspys. Husse är ju kvar och dricker groggar så det är äkta tjejmys som gäller ikväll =)

Usch.. ser filmen i ögonvrån och fy fan va vidrigt det är med boxning! Blä. Tänk va äckligt att sitta långt fram på en boxnings match när det flyger massa saliv, blod och svett från dom som boxas. Iiiihhh!! Vider.

Har försökt föra över bilder från minneskortet på kameran till min externa hårddisk men det har hänt nå skit med kortet så en del bilder är skadade ocg går inte att se eller föra över! =(

Måste nog köpa ett nytt skulle jag tro. skit också.

Nä.. funderar på om jagskulle ta och krypa ner i sängen, är grymt trött. Jobbigt bara att jag ska ta min nästa penicillin tablett kl 01.00 men nu är det bara några dagar kvar på kuren. Taack och lov för min mage är verkligen inte nöjd med dom här tabletterna! Och så ska jag ta dom på tom mage också.. gör ju inte skaen bättre.. och min mage som brukar tåla precis allt =)


Shit! Kom just på att jag fyller ju fan år imorgon! Det hade jag helt glömt bort =)
Hmm.. nåja.

Natti natti


Kommentarer
Postat av: Marielle

Grattis gumman pa fodelsedagen!!!!!!!!!!!!!! Hoppas du fick en super bra och toppen dag! Massa kramar

2010-01-17 @ 19:20:25
URL: http://marli.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0