Torsdag

Veckorna verkligen flyger fram nu känns det som. Hoppas det går fort tills det är riktigt vår ute, när man kan börja sitta ute mot en vägg i bara t-shirt och njuta i solen!
Åhh va jag längtar!!

Idag har vi faktiskt knappt varit hemma alls, till skillnad från igår. Satt bara i soffan i princip hela dagen, var faktiskt rätt skönt.
Vi har handlat en massa mat, se har vi varit hos mamma och pappa och tvättat och ätit middag. Var även in en sväng på opalen (efter en massa tjat på älsklingen) och köpte en 40cm kyckling curry baguette. Mumma!!
Nu har vi ganska nyss kommit hem och jag har bänkat mig i soffan och älsklingen har smitit ner i garaget.

Läste på Magdas blogg att hon skulle göra varmamackor och nu blev jag som sugen så jag tänkte också göra det =)
Och äta en blod apelsin.

Sen blir det nog att krypa ner och läsa innan det är dags att sova.

Kram

Kommentarer
Postat av: Tessi

å va jag kommer sitta ute hos dej i solen till sommaren=)

2010-02-25 @ 22:44:18
URL: http://tjassie.blogg.se/
Postat av: Eldarthale

This site rocks :-) Very nice! Greetings from Spain.

2011-09-07 @ 08:12:13
URL: http://eldarthale.blogocial.com

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0