Lördag!

Tyvärr så har jag jobbat hela dagen idag och det kändes ju inte lite surt när det var så underbart väder ute! Men jag och Tessi tog oss en liten promenad på lunch rasten iaf så lite sol har jag fått se idag =)
Så himla underbart det var ute!!

Annars har det bara varit jobb jobb jobb hela dagen. Förstår verkligen inte hur det kan ha varit så mycket folk i butiken idag, varför har inte folk varit utomhus i solen???

Dom har ju lovat lika fint väder imorgon och då börjar jag inte förens kl 16 så då ska jag passa på att vara ute en massa.

Nu ligger jag på soffan och jäser, gjorde tonfiskröra med pasta till middag. Mumsfilibabba!! =)
Älsklingen däremot tycker inte alls om det, men han hade redan ätit pizza så det passade utmärkt. Och nu har jag flera matbackar också. Perfa!

Ikväll blir det mys i soffan med chips och daimglass, himla skönt!
Ladda batterierna lite.. har verkligen ingen energi just nu. Men det har ju sina naturliga skäl ;)


Nä nu är det mys time!

Kram


Kommentarer
Postat av: Emma

jag jag undrar detsamma som du gumman, va gjorde dom här??? hoppas filmkvällen blir av på tisdag, känner att jag behöver umgås med er ;) hoppas kvällen blir myspys! puss o kram!

2010-02-13 @ 20:25:52
URL: http://tjoddas.blogg.se/
Postat av: Tessi

asså hallå...vad har du i tonfiskröran?

2010-02-13 @ 21:12:38
URL: http://tjassie.blogg.se/
Postat av: magdalena

Jag undrar också om tonfiskröran. :)

2010-02-14 @ 20:52:06
URL: http://magdalenaledin.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0