Lördag!

Jobb dagen har som ändå gått rätt fort, himla skönt!
När jag kom hem så tänkte jag kolla om jag kunde få upp bakluckan på min bil (den har typ hängt upp sig) och fällde ner baksätet och drog bak hundburen och fällde upp luckan i bakluckan men tyvärr fanns det ingen typ nödöppning eller nåt så det blir att skruva isär hela skiten. Men det blir en annan dag. Har ju ingen bråtska med att få upp den.

Nu ska jag ta och hoppa i duschen och sen börja med maten.. Ska blir så himla gott!!! =)
Kantarelldoftande fläskfilé i panna men ris och broccoli.

Efter middagen så följer jag nog med Älsklingen till Johnny och Sara en sväng. Om jag orkar, är typ helt slut nu men jag får säkert lite energi efter en dusch och lite middag.
Låter som att alla ska ut på Farmen ikväll men jag törs nog inte riktigt åka dit, är alltid så himla mycket folk och trångt och folk knuffas och buffas. Vill ju inte få en arbåge eller nåt i magen så jag håller mig därifrån =)
Blir väl att skjutsa ut lite folk dit och sen åka hem och sova ett par timmar innan det är dags att hämta upp dom igen.. haha.

Nåväl.. hopp in i duschen!

Kram

Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0