Fredags mys

Med mig själv =) Älsklingen är i garaget och India har gått och lagt sig. Så jag har just suttit och mumsat i mig lite glass alldelens ensam.

Fick sluta 2 timmar tidigare ikväll.. fasen vilken lycka! =) Really nice. Tänkte utnyttja det och faktskt gå och lägga mig strax. Älsklingen ska ändå fara iväg till en kompis och spela lite så.
Imorgon jobbar jag 8.30-15 himla skönt men jag var stensäker på att jag skulle jobba 10-18.30, tur att jag kollade schemat innan jag for hem ikväll =)

Längtar tills imorgon vid middags tid för jag har hittat ett nytt recept som jag ska prova, låter verkligen supergott.
Kantarelldoftande fläskfilé i panna.. och bilden på rätten.. åhhh det bara vattnas i munnen!!
Hoppas att det är lika gott som det låter och ser ut.

Nä nu ska jag krypa ner!

Natti natti

Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0