Filmkväll!

Oh yes, ikväll blir det filmmys med kladdkaka och massa vänner. Ska bli himla nice. Måste bara taktikvila så jag orkar vara vaken =)
Känns som jag skulle behöva duscha också, var ju 2 kunder som garanterat inte hade nån aning om hur en dusch funkar, och det känns typ som att deras äckliga stank har smittat av sig.
Så jävla jävla vidrigt var det! Usch, var tvungen att sitta med saft flaskan under nästan när den första var så jag inte skulle spy av hans stank! Förstår inte vad det är för fel på en del alltså, om man inte känner stanken själv så borde man väl ändå förstå att om man inte har duschat på typ en månad så går man inte ut bland folk som har ett lukt sinne. Tänk på omgivningen för fan!
Förut när det kom nån såndär stinkabomb så brukade jag härda ut för att dom inte skulle bli lessna eller nåt, men nu skiter jag fullständigt i om dom blir sårade av att jag sitter och luktar på saften eller nåt annat bara för att stå ut! Dom får fan skylla sig själva om dom stinker sådär. Sådeså =)

Nä nu ska jag ochälsklingen äta semlor och sen ska jag vila.

Kram


Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0