Zombie

Mm.. så har jag känt mig (och förmodligen sett ut som!) senaste dagarna. Har ju haft ganska dåliga nätter senaste tiden så man blir lite sliten. Hoppas verkligen att det vänder snart!! Det var ju så himla bra där ett tag.

Imorse vaknade lillmannen strax innan 8 och tyckte att det var morgon, annars brukar ju inte det hända förens vid 10 tiden. Igår kväll somnade han på mig i soffan men när vi gick och la oss vaknade han när jag la ner honom i sängen och blev hysterisk, så det slutade med att jag fick halvsitta och sova med honom på min mage. Efter nån timme så lyckades jag iaf lägga ner honom men då ville han ha mat hela tiden istället.
Haha.. usch va gnällig jag låter men man blir ju som det av konstant sömnbrist!

Vid lunch tog iaf älsklingen med lillmannen in till stan på fredags lunchen så då satte jag igång en tvättmaskin och sen gick jag och la mig och sooov! =) Så nu känns det bättre. Vaknade för n stund sen av att magen värkte av hunger så det är vääl dags att  göra nånting åt det nu. Sen blir det hopp i duschen och sen städa lite om jag hinner innan dom kommer hem igen. Sen måste vi fara och hälsa på lite släkt och ikväll far vi förhoppningsvis till Tessi och ser idol finalen.

Nä nu ska jag hänga tvätten och sen äta!

Ha en härlig fredag allihopa!


Kommentarer
Postat av: Vegardrita

Hi! Your site appeared very useful to me. Excellent work, thanks.

2011-05-12 @ 13:15:29
URL: http://vegardrita.blogyd.com

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0