Tänkvärt!

Måste bara länka till Natali som skriver så bra om säkerhet för barn i bilen!Och video klippet hon har lagt upp får en verkligen att tänka till. Emil kommer då garanterat att få åka bakåtvänd så länge det bara går!
Om jag så måste byta bil för att han ska rymmas bättre så kommer jag att göra det, hellre att levande och friskt barn än en häftig/snygg bil.
Misstänker att min bmw inte skulle funka för en 4åring att sitta bakåtvänd i, den är definitivt inte så rymlig som man kan tro. Men så kommer jag ju byta bort den snarast möjligt =) Är så less på skiten.

Nåja.. se det där klippet iaf!

Sleep tight!


Kommentarer
Postat av: Lina

vi har också tänkt så, Nova vände vi när hon var 4,5 ungefär och erik blir det väl samma ålder. fast nog är jag less den bakåtvända stolen, men säkerheten går först!



:)

2010-12-05 @ 09:39:30
Postat av: Ida

Alltid bra att veta om säkerhet :)

2010-12-05 @ 16:26:53
URL: http://ipeterson.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0