Spädismassage

Idag har vi varit på näst sista spädismassagen. Fy fasen va jag kommer sakna dom här träffarna, men vi ska ju fortsätta träffas hemma hos varandra istället men det känns så bra att vara på bvc där sköterskorna finns som man kan fråga och prata med =)

Vi åkte ju buss idag eftersom att älsklingen jobbar och då är jag utan bil men det funkar ju bra med buss också.. himla smidigt faktiskt när man ska ha med vagnen! Gott om plats och man slipper fälla ihop och stuva runt vagnen.
Efter massagen gick vi en snabbis på stan i väntan på bussen hem och jag shoppade en tröja till lilleman och en långärmad body och två linnebodysar. Älskar linnebodysarna, dom är perfekta att ha under en tröja/t-shirt eller om han har en huvtröja på sig.

Han är fortfarande rätt grinig efter sprutorna, han hade lite feber i natt men var pigg och glad imorse men nu är han ledsen igen. Stackars liten.

Så nu resten av dagen blir det nog bara att sitta och mysa och kramas med lilleman och imorgon ska jag nog baka! =)

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Miii

mysigt med bebis massage :) skönt för honom! hur många gånger är det dem har det? kram gumman!

2010-12-02 @ 15:31:56
URL: http://miiimary.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0