Skit dag

Hujja.. idag har varit en riktigt skit dag. Har varit/är sur och irriterad hela dagen av vissa anledningar. Vilket säkert har smittat av sig lite på sonen för han har varit lite ledsen också.
Har iaf varit på en himla skön promenad, packade ner bebis i vagnen och tog voffsan och gick en ganska lång promenad. Trots att det var ganka kallt så var det riktigt skönt! Och India fick hälsa på en liten dvärgpudel =)

Sen har jag bara varit inne och myst med bebis och voffsan. Tyvärr så är chokladen slut. eller det finns kvar lite av vintervit eller vad den hette men den tyckte jag faktiskt inte att den var så god.

Imorgon måste jag förbi scraptime och köpa lite mer grejer så jag kan göra klart dom sista inbjudningskorten till namnkalaset. Börjar som vara hög tid för det!!

Och så kruppar datorn nu också.. ahhhh!!!!!! Vill bara gå och dra täcket över huvudet och sova några dagar och vakna upp på bra humör.



Såhär snygg är jag idag..

Jag hoppas verkligen att svullnaden och smärtan är borta tills imorgon för jag skulle behöva på stan en sväng förutom besöket på scraptime och jag känner ju inte för att visa mig bland folk nu! Får ju inte ens upp ögat ordentligt.


Nåja.. ska slöa i soffan nu och invänta beck filmen.



Kommentarer
Postat av: Johanna B

Hujja. Hoppas det inte är något allvarligt, varken för dig eller lillen.

2010-12-05 @ 19:29:48
Postat av: Miii

usch vad jobbigt, hoppas verkligen det går över snart, inge kul! du får kolla upp det annars. kramar :)

2010-12-05 @ 20:20:14
URL: http://miiimary.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0