Saffransbullar.

Åh yes nu har jag bakat saffransbullar, skönt att det är gjort för det tar en sån jäkla tid! Var hos mamma och bakade så jag kunde låna hennes hushållsassisent och så fick hon underhålla lilleman medans jag bakade =)
Har inte hunnit med något annat än det idag.. vi åt middag hos mamma och pappa också så det blev en heldag hos dom.. myys =)

Imorgon tänkte jag åka till Marie och se hur dom har fått det och surra lite. Hoppas lilleman sover bättre i natt så man orkar vara social =)
Natten till idag sov han helt sjukt dåligt.. skrek och var ledsen större delen av natten. Stackarrs lilla plutt!
Beror förhoppningsvis "bara" på vaccinationen.. då borde det gå över snart.
Nu ligger han iaf på min mage och sover.. törs inte röra mig en millimeter. Vill ju inte väcka honom då det garanterat resulterar i skrik och gråt. Fast jag skulle verkligen behöva gå och kissa! Kateter till bebis föräldrar skulle inte vara så dumt! Och att man bara behövde äta en gång i veckan eller så.. haha, det skulle vara kalas bra! Som det är nu är jag hungrig typ alltid men har aldrig tid att äta när jag vill.. och när jag har tid så kommer jag på att jag måste göra nåt annat först =)

Nä nu ska jag försöka lägga ner bebis och gå på toa och sen käka en macka!

Sleep tight!


Kommentarer
Postat av: Lina

gott med saffransbullar!



jag kan sätta en kateter åt dig hähä ;)

2010-12-04 @ 18:25:32

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0