Nu får det vara nog!

Fy va äckligt kallt det är.. imorse när jag var upp och gjorde mat till lillmannen (kl 9) visade termometern -30 grader!! God damn thats cold! Så det har alltså inte blivit att gå ut idag heller. Och jag måste verkligen ut på stan snarast.. får hoppas på varmare väder imorgon. Får då måste jag ut.
Min fina pappa fyller ju år på nyårsafton så jag måste fixa hans present.. vet exakt vad han ska få =) Kommer nog bli riktigt bra.. hihi.

India har blivit helt koko sen typ 1-2 veckor tillbaka. Hon vill ut heela tiden, och hon brukar inte alls vilja gå ut när det är såhär kallt. Sen har hon en släng av skendräktighet och har mjölk, såfort lillmannen skriker så kommer hon springandes och buffar på honom. Hon är beredd att ge honom mat, ifall att jag av någon anledning inte skulle kunna ta hand om honom så är hon beredd att ta över. Är ju lite gulligt men jobbigt för henne och oss.
Tror dock att det är på bättringsvägen för hon är lite lugnare nu. Nu vill hon mest bara mysa en massa.
Igår ville hon vara ute hela tiden, hon sprang in och ut hela dagen och kvällen. Men hon håller ju på frysa ihjäl när hon är ute så det blir ganska korta stunder.

Nå.. nu ska jag ta och hoppa i duschen och få upp lite (tillfällig) värme..





Kommentarer
Postat av: Elina

Jag håller med, jag vill ocksåha varmare. Så tråkigt då man inte kan gå ut utan att frysa ihjäl. :(

2010-12-29 @ 20:51:00
URL: http://volanen.blogg.se/
Postat av: Johanna B

Well nu är det varmare! Riktigt skönt ute faktiskt.:D



Stackars India. Tur att ni har en reservmamma fast hoppas hon blir "bättre" snart.



Haha men hur hon sitter!

2010-12-30 @ 10:40:22

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0