Lucia!

Imorse steg jag upp kl 7 och satte mig i soffan och tittade på lucia, himla mysigt! Efter en stund vaknade lillmannen också och då fick han joina mig i soffan.. han tyckte också att lucia var himla bra =) Han låg som ett litet ljus i min famn och åt och lyssnade på dom som sjöng. Min underbara sötnos. Sen kom India och kurade ihop sig i soffan med oss så vi var nästan hela familjen samlad, älsklingen hade ju hunnit åka iväg på jobbet.

Idag är det ju äckligt kallt ute så det blir inte att gå ut alls tror jag. Ska städa och pyssla på inne istället.






India tyckte att det var alldelens för tidigt att stiga upp =)

Hoppas ni har en mysig lucia!


Kommentarer
Postat av: Miii

Mysigt det ser ut :) skönt med en lugn innedag! brr så himla kallt juh. kram

2010-12-13 @ 13:34:33
URL: http://www.miiimary.blogg.se.
Postat av: Johanna B

Haha vilket uttryck Emil! Hjälp jag är ju nästan naken och drar upp filten.



Var glad att India inte väcker dig 05.30 som mammas hund. Men han har blivit slöare tack och lov.



Kamoflage is the shit haha.

2010-12-13 @ 17:21:25
Postat av: Elina

Så söt han är alltså, mys!

2010-12-13 @ 18:51:55
URL: http://volanen.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0