Lördag

Natten till idag har varit riktigt bra! Han åt/vi gick och la oss vid 01.30 och sen sov han till nästan 8 innan han vaknade och ville ha mat igen. Såå grymt skönt att få sov lite mer ordentligt. Hoppas nu bara att det här håller i sig =)

Idag har vi först tagit sovmorgon, han somnade om efter att han åt där vid 8 och så sov vi till typ 11. Sen steg vi upp och lilleman fick bada och sen klädde vi på oss och for till Marie och satt och surrade en massa där.. myys!
Och när vi kom dit så väntade ett paket på oss där! Det var gulliga Marre som hade skickat ett paket till Emil! =)
Tuuusen tack gumman! =)

Efter att vi for från Marie så var vi bara och handlade och sen for vi hem och gjorde mat. Och nu kommer jag nog spendera resten av kvällen i soffan med choklad och julmust och min älskade lilla son och så älsklings vovven.
Älsklingen ska fara iväg och spela lite poker så vi ska skjutsa honom och senare ska jag hämta mamma som har varit på glögg provning. Men förutom det så blir det lugnt. Lilla sonen älskar ju att åka bil så det blir bra.

Imorgon är det söndag och vi har inga planer alls, skulle behöva städa lite så det är väl det som sker. Sen blir det nog bara att ha 2:a advents mys =)





Fina kläder från Marre =)


Nu ska jag mysa med choklad och julmust =)

Ha en bra lördag allihopa!






Kommentarer
Postat av: Johanna B

Får India följa med? Gillar hon också att åka bil? Mammas hund älskar det.

2010-12-04 @ 22:13:04

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0