Juldagen

Så var julafton över för det här året. Vi hade det då jättebra igår och fick sååå mycket fina saker! Vi fick bla en köksfläkt!!  =)
Och lillmannen fick massor med grejer och kläder, oj va bortskämd han blir! =) Ska ta bilder och visa sen.. nu har jag en sovande bebis på benen.

Igår var vi först hos min familj och åt middag och öppnade paket, sen for vi vidare till kusån och var där ett tag och lillmannen fick mer paket. Efter det for vi till Bredåker och lillmannen fick sin sista julklapp för  dagen.

Idag är det bara slappa som gäller, jag sitter fortfarande i pyjamas..hihi. Älsklingen ska nog ut på farmen ikväll men jag stannar hemma med lillmannen, är inte sugen på att lämna bort min bebis för att gå ut. Är mycket hellre hemma och myser =)

Hoppas ni alla hade en fin julafton!

                                          

Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0