I natt gick det bättre!

I natt har det gått bättre, han somnade väl inte förens vid 2 men då var det brevid mig och inte på mig så jag är nöjd =) Sen var han inte alls lika ledsen heller. Och nu ligger han och sover middag i sin egen säng och har sovit i ca 1 timme! Wiihoo!

Har ett linne som jag har använt några dagar som han har fått som "snuttefilt" vet inte om det hjälper så mycket men kanske att han känner sig lite tryggare. Sen har han några gosedjur och en annan snuttefilt. Men det verkar ju som att det är mer ok att sova själv på dagarna.

Jaa.. annars har det inte hänt så mycket idag. Vi har bara tagit det lugnt och myst en massa. Lillmannen har fått för sig att han ska suga på min tröja när han är i min famn så jag är i princip alltid blöt på ena ärmen och axeln =)
Jo.. och så kan vi konstatera att plutten är en tumsugare! Vi har kämpat för att få han att suga på tutte istället men det funkar väldigt dåligt och vi har provat typ alla olika tutt sorter. Men men.. hade ju föredragit att han hade tutte men det får tydligen inte vi bestämma =)

Nää.. men så att.. ja.. hade väl inte så mycket mer att säga då..

Ha en härlig helg allihopa.. och imorgon är det 3:e advent, shit va fort det går!



Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0