Färdig!

Nu är jag äntligen klar med inbjudningskorten! Nu ska dom bara ta sig till sina rätta brevlådor =)
Ska in till stan idag och köpa kuvert..

I natt fick lilleman för sig att han skulle vara vaken och busa mellan typ 01.30-03.00 vet inte varför för han var jätte trött när vi gick och la oss vid 12 men då åt han och små slummrade lite och sen blev det full fart =)
Så det blev en massa bus mitt i natten. Han var så söt när jag gjorde ett ljud som han lyckades göra innan, men när jag gjorde det blev han rädd.. hihi. Söt ungen!


Här kommer en video från i natt.





Nu ska jag ta och göra mig klar och sen måste vi sätta lite fart!

Hoppas ni har en bra dag!

Kommentarer
Postat av: magda

haha, så jävla söt :D

2010-12-08 @ 12:26:52
URL: http://magdalenaledin.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0