Annandagen

Så var annandagen avklarad också.. Snart har vi ett helt nytt år framför oss igen.

Idag har jag varit en super snabbis på stan och köpt ett par svarta byxor och en pyjamas till lillmannen. Sen har vi varit på middag hos min morbror och hans fru, himla gott och trevligt! Dock var inte lillmannen på sitt bästa humör för han var otroligt trött, han har knappt sovit nånting idag. Lyckades få honom att sova en liten stund därborta men inte alls så länge som han hade behövt. När vi var på väg hem så slocknade han i bilen och sov ett tag men då är han ju pigg nu istället, jag hoppades att han skulle sova för natten då för klockan var ju ändå runt 9 tiden då.
Jag och älsklingen hyrde film och har haft en liten myskväll nu, vi hyrde inception. Jag såg ju den när den gick på bio men jag behövde se den igen för att räta ut några frågetecken men tyvärr så hjälpte det inte utan dom blev bara fler! Haha..
Älsklingen bara ställde till det ännu mer för mig! Men den är himla bra ändå tycker jag.



Våran sötplutt i sin nya pyjamas! "my daddy <3 me"


Nu hoppas jag på att vi ska få gå och sova snart!

Sleep tight

Kommentarer
Postat av: Miii

vilken söt liten pyjamaas till Emil :)

2010-12-27 @ 09:56:52
URL: http://miiimary.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0