3 månaders kollen

Idag har vi varit på 3 månaders kollen och vaccination. Det gick bra, han växer som ogräs våran lilla älskling =)
Nu väger han 6330g och är 61cm lång, så jag kom som rätt nära mina gissningar igår!
Så nu åker stl 56 kläderna i en låda och så blir det att gå upp till stl 3 på blöjorna =)

Vaccineringen gick rätt bra också, han blev jätte ledsen när dom stack honom men det gick över ganska fort när hsn fick leka med en grön apa =)
Dock har han varit lite mer gnällig än vanligt nu men han har ju haft några dåliga dagar nu så det kan ju lika gärna vara det också.

Hoppas han slipper feber och sånt bara efter sprutorna! Imorgon är det ju spädismassage och öppnis som jag hoppas att vi kan fara på.

Nä nu ska jag stoppa ner bebis i vagnen och gå ut och få lite luft!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Stor-killen!! =)

2010-12-01 @ 19:05:05
URL: http://lillohman.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0