Sömnlös natt..

Usch va dåligt jag har sovit i natt. Är helt dimmig i skallen nu..
Har sån jävla halsbränna som inte vill ge sig och när jag väl lyckats sova lite ändå så har jag vaknat av förvärkar istället! Tur att jag är ledig så jag kan sova på dagen om det går =)
Tji får jag för att jag har skrytit och varit så nöjd över att jag knappt känt av nån halsbränna alls under graviditeten.

Steg upp med älsklingen och åt frukost med honom.. himla mysigt! Hoppades att det skulle lätta upp lite på halsbrännan men icke!
Blir då ingen cykel tur till dollarstore idag heller.. regnar och är grått och trist så jag tror det får bli en dag i sängen =)
Kanske att jag ger mig på lite små pyssel här hemma.

Hoppas ni får en bra dag!




Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0