Seg dag..

Usch å fy vilken seg dag det här är. Har sovit sjukt dåligt inatt pga förvärkar och dom håller fortfarande i sig så jag har mest legat i sängen och vilat idag. Och India har knappt lämnat min sida.. hon har legat under spjälsängen brevid mig =) Lilla sötnosen.
Ytterdörren står som vanligt öppen så hon ska kunna gå in och ut som hon vill, oftast brukar hon ju ligga ute på gräsmattan men inte idag. Man börjar ju undra om hon känner att det kanske är nära tills bebis kommer.

Igår åt vi ju middag på Bränna.. himla gott och trevligt att komma ut lite. Jag åt oxfilé med skogssvampsås och pommes till det. Super gott!

Nä.. jag ska nog ta och dra mig till soffan och slå på lite sex and the city. Och rota runt i kylen och se om jag hittar nåt gott till det =)

Hoppas ni har en bra helg allihopa!



Kommentarer
Postat av: Marre

Hej sotnos! Mmmm oxfile o pommes.. hur at du ditt kott???! Valstekt?

2010-08-14 @ 16:54:27
URL: http://marli.blogg.se/
Postat av: Miiii

ja jag tror india känner att det är nått på gång snart :) har du förvärkar som att de är på gång eller är det bara som du kan ha haft förut? :) kramar

2010-08-14 @ 17:00:29
URL: http://miiimary.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0